Dzięki mLegitymacji możesz zapomnieć o noszeniu tradycyjnego dokumentu. To tradycyjna legitymacja szkolna, ale wyświetlana na ekranie Twojego telefonu.Pokazując mLegitymację, potwierdzisz, że jesteś uczniem danej szkoły, skorzystasz z ulg i zwolnień.
Dane z mLegitymacji możesz okazać tak jak przy użyciu tradycyjnej legitymacji. Możesz również przekazać je użytkownikowi aplikacji mWeryfikator. W ten sposób upoważniona osoba potwierdzi m.in. Twoje imię, nazwisko i wiek. Na ekranie swojego urządzenia zobaczy również Twoje zdjęcie w niskiej rozdzielczości. Może sprawdzić również ważność Twojej mLegitymacji szkolnej.
Procedura wydawania mLegitymacji.
Aby uruchomić mLegitymację uczniowie muszą posiadać telefon z systemem operacyjnym Android w wersji, co najmniej 6.0
Dokumenty do pobrania:
W szkole.
1. Rodzic wysyła zdjęcie (legitymacyjne) w formacie JPG lub JPEG w rozmiarze do 5MB. poprzez e-mail, wybierając jako adresata SEKRETARIAT – ssp@spoleczna.slupsk.pl (plik musi być nazwany imieniem i nazwiskiem ucznia)
2. Rodzic przynosi wniosek o wydanie mLegitymacji do sekretariatu szkoły przy ulicy Z. Augusta 8.
3. Po wprowadzeniu do systemu osoba składająca wniosek otrzymuje kod aktywacyjny (QR) wysłany poprzez Librus.
Zdjęcie do mLegitymacji można szybko przygotować w darmowym GENERATORZE ZDJĘĆ
W domu.
1. Zapoznać się i zaakceptować z regulamin mLegitymacja.
2. Pobrać aplikację mObywatel
3. Wybrać PLUS i Legitymacja Szkolna
4. Zeskanować kod QR
5. Pobrać dane osobowe ucznia z systemu.
Sprawy niewymienione w procedurze reguluje regulamin usługi mLegitymacja szkolna w Aplikacji mObywatel. Ustawowy czas realizacji wprowadzenia do systemu wynosi 14 dni. Jednorazowy kod aktywacyjny oraz kod QR jest ważny 30 dni od momentu jego wygenerowania w systemie. Kod zostaje wysłany na konto rodzica w LIBRUS.
Wszystkie materiały przekazane przez rodzica w formie elektronicznej po wprowadzeniu do systemu zostają usunięte i nie są archiwizowane przez szkołę.